Smak na zrdowie!
  Szukaj
Kontakt
Mapa
Musisz uaktualnić Flash Player’a
Gdyby rzeźnie miały szklane ściany, każdy byłby wegetarianinem. Linda i Paul McCartney
Cytat
 
Strona domowa
 
O nas
 
Vege - corner
 
Sieć barów
 
Menu
 
Franchising
 
Kariera
 
Kontakt
 
FAQ
Jesteś tu: StartO nasAktualności
A A A
 
 
O nas:
 
 
 
Greenway
Sylwetki wegetarian
Pitagoras
      Pitagoras - Wielki  propagator wegetarianizmu    „Wszystko ...
» Więcej
VEGE - PRZEPISY
Zapraszamy do naszej wegetariańskiej książki kucharskiej.
Najnowsze przepisy:
 Tofu z kapustą stożkową
 Zupa krem z czerwonej soczewicy z mlekiem kokosowym
 Ziemniaki w majonezie
 Buraki smażone

Aktualności

Dzień bez mięsa
2009-03-20

Dla wegan i wegetarian oczywiście każdy dzień jest dniem wolnym od spożywania mięsa, czyli mówiąc inaczej – dla nas każdy dzień jest świętem. 20 marca przypada Dzień Bez Mięsa i naszym zdaniem jest to doskonała okazja, by wszystkich, którzy jeszcze nie przeszli na wegetarianizm zachęcić do zapoznania się z tą ideą.

Wszystkich wegetarian namawiamy, aby szczególnie w tym dniu zaprosili swoich znajomych do naszych barów na prawdziwą wegetariańską ucztę. Wierzymy, że każdy (nawet nie-wegetarianin), który przyjdzie do Green Way’a i zamówi wegetariańskie danie, szybko zasmakuje w naszych potrawach oraz stanie się entuzjastą kuchni bezmięsnej, a tym samym powiększy społeczność wegetarian.

Z radością przypominamy, że 21 marca rozpoczyna się wiosna i tym bardziej zachęcamy by wraz z rozpoczęciem nowej pory roku, rozpocząć nowy, wspaniały rozdział życia, który obfitować będzie w zdrowy, wegetariański styl życia. Z pewnością każdy dzień jest dobry, by stać się wegetarianinem, jednak to właśnie na wiosnę i lato, kiedy świeżych owoców i warzyw jest pod dostatkiem, najłatwiej podjąć tą decyzję. Według wszelkich statystyk, wegetarianie są znacznie zdrowsi i bardziej odporni na tak zwane choroby cywilizacyjne.

Liczne badania naukowe potwierdziły, że u osób, które nie spożywają mięsa notuje się aż o 50-75% mniej nowotworów w stosunku do całej populacji. Spotyka się też o 33-50% mniej przypadków nadciśnienia krwi i aż o 80-90% mniej zachorowań na cukrzycę. Dzięki diecie bezmięsnej, obfitującej w dużą ilość owoców i warzyw, blisko o połowę zmniejsza się także wskaźnik śmiertelności spowodowany chorobą niedokrwienną serca, zawałami i wylewami. Z kolei badania przeprowadzone przez Deana Ornisha (dyrektora Preventive Me-dicine Research Institute Uniwersytetu Kalifornijskiego), opublikowane w prestiżowym brytyjskim czasopiśmie „Lancet” wykazały, że u chorych, którzy przeszli na zdrowy wegetariański styl życia, doszło do cofania się zmian miażdżycowych u 82% pacjentów, mimo, że wcześniej świat medyczny uważał, że zmiany miażdżycowe postępujące w organizmie człowieka są nieodwracalne.

Liczymy na to, że coraz więcej osób w najbliższym czasie dojrzeje do decyzji, by zostać wegetarianinem. Zapraszamy do Przystanków Zdrowia Green Way każdego dnia, a także przy tej specjalnej okazji w Dniu Bez Mięsa.

Życzymy Wam smakowitego każdego wegetariańskiego kęsa!

Newsletter
Zapraszamy do subskrypcji naszego Newslettera.
 
 
 
 
 
 




 
www.bioplanet.pl   www.vegeinstytut.pl   www.vegeinstytut.pl/pl/bio_piekarnia_ziarno   www.organicmarket.pl   www.greenway-mtbteam.pl
Polityka prywatności      Zastrzeżenia prawne      Projekt i wykonanie Excelo.      Powered by excelo true CMS system.